FASE 1 :
PRESENTACIÓ DELS DIFERENTS CASOS
|
-
Conèixer l’historial dels diferents
infants.
-
Conèixer la problemàtica que presenten.
-
Observar les diferents activitats que s’han
anat treballant amb el infant des de que està al centre.
-
Observar l’informe-diagnosi fet per
l’escola i/o centre clínic.
|
ACTIVITATS
I CONTINGUTS
|
|
INSTRUMENTS
I/O TÈCNIQUES
|
|
INDICADORS
D’AVALUACIÓ
|
|
FASE 2 :
OBSERVACIÓ
DIRECTA DELS DIFERENTS CASOS
|
-
Observar la problemàtica de l’alumne i el
seu comportament.
-
Observar el recull d’activitats que es fan
durant les sessions tenint en compte les dificultats.
-
Observar els recursos que utilitza la
psicopedagoga per millorar les dificultats de l’alumne.
-
Observar les relacions entre la
psicopedagoga i el infant.
-
Observar el procés de l’alumne de manera
continuada setmanalment.
|
ACTIVITATS
I CONTINGUTS
|
|
INSTRUMENTS
I/O TÈCNIQUES
|
|
INDICADORS
D’AVALUACIÓ
|
|
FASE 3 :
ORIENTACIÓ
I INTERVENCIÓ ENS ELS CASOS
|
-
Orientar a la psicopedagoga en els
diferents casos observats.
-
Oferir noves activitats a fer amb els
infants per tal de millorar les seves dificultats.
-
Oferir nous recursos a utilitzar a la psicopedagoga,
obrir noves portes que potser no coneix.
|
ACTIVITATS
I CONTINGUTS
|
|
INSTRUMENTS
I/O TÈCNIQUES
|
|
INDICADORS
D’AVALUACIÓ
|
|
martes, 3 de abril de 2012
FASES DEL PLA DE TREBALL
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario