SESSIÓ 1:
OBJECTIUS
|
CONTINGUTS
|
Aprendre a autorelaxar-se en moments de tensió.
Modelació del comportament.
|
El debat
Relaxació
|
Activitats:
- El debat: Parlar sobre què és el debat i escriure-ho amb el Processador de text Word. ( treball per a l'escola).
- Activitat de relaxació: Estirat al terra amb una músia relaxant, la psicopedagoga li fa tècniques de relaxació a partir d'una història sobre el seu cos.
SESSIÓ 2:
OBJECTIUS
|
CONTINGUTS
|
La imitació
Potenciar la comunicació verbal i no verbal.
Modelació del comportament.
|
- La simetria. - La comunicació verbal i no verbal. |
Activitats:
- Activitat de simetria: Es treballa la imitació simètrica, la proporció, i la comunicació. L'objectiu és que vegi que l'elaboració del dibuix en silenci és molt més dificil que el dibuix amb comunicació verbal, i per tant, parlant ens entenem millor i més fàcilment.
- Primer dibuix: En un full en blanc dibuixar a la vegada que la psicopedagogoa ( cadascú mig full) imitant el que dibuixa l'adult, completament en SILENCI.
- Segon dibuix: En un full en blanc dibuixar a la vegada que l'adult el que ella fa, però els dos subjectes es poden comunicar amb GESTOS.
- Tercer dibuix: En un full en blanc dibuixar el que l'adult fa a la vegada, però els dos subjectes poden comunicar-se VERBALMENT.
SESSIÓ 3:
OBJECTIUS
|
CONTINGUTS
|
-La comunicació - Resolució de conflictes |
Activitats:
- Tenim problemes? Com els solucionem? ha de pensar i escriure els últim conflictes que hagi tingut, i com els ha solucionat. Pensarem millors maneres de solucionar-los.
SESSIÓ 4:
OBJECTIUS
|
CONTINGUTS
|
-La comunicació - Resolució de conflictes - Gràcies i si us plau. |
Activitats:
- Les solucions. Tenim diferents solucions per un conflicte, i el sujecte ha d'escollir la més ideonea.
- Paraules màgiques: Tenim una capseta amb papers. Els papers liles signifiquen GRÀCIES, els papers blancs signifiquen SI US PLAU. El subjecte tanca els ulls i agafa un paper, depèn del color ha d'inventar-se una frase on faría servir una de les dues paraules màgiques.
Desprès ha de relacionar-ho amb una imatge d'emocions.
SESSIÓ 5:
OBJECTIUS
|
CONTINGUTS
|
-La comunicació - Resolució de conflictes - El perdó. |
Activitats:
- La responsabilitat: posar exemples de ser responsable i exemples de no ser responsable.
- Demanar perdó: mostrar imatges de sentiments: a qui li demanariem perdó? què li podriem haver fet perquè es senti així?
- Quan demanem perdó? Com es posa l'altre quan li demananem perdó? Ens plantejem aquestes qüestions i hi reflexionem.
- En aquests treballs, es treballa la Teoria de la ment, posar-se al lloc de l'altre, mostar empatia, i intentar anticipar-se al que ha passat, ja que els costa molt a subjectes amb aquestes caracteristiques.
No hay comentarios:
Publicar un comentario