SESSIÓ 1:
 
| 
OBJECTIUS | 
CONTINGUTS | 
| 
Treballar les
  emocions i els sentiments 
Remodelar el
  comportament | 
Emocions i sentiments 
La conducta 
La felicitat | 
- Treball d'imatges i el subjecte ha de dir qui és el sentiment que veu en la imatge. 
- Explicació d'un conte: el fa reflexionar sobre la felicitat. Parlar sobre què vol dir ser feliç i en quins moments es sent feliç. 
- Deures: per el pròxim dia ha d'anotar quan s'ha sentit feliç i quan li ha durat aquesta felicitat. 
- Economia de fitxes: cara contenta. 
- Feed- back amb família: Explicació de la sessió.
SESSIÓ 2: 
| 
OBJECTIUS | 
CONTINGUTS | 
| 
Treballar les
  emocions i els sentiments 
Remodelar el
  comportament | 
Emocions i sentiments 
La conducta | 
Activitats: 
- Treball d'emocions: ha d'escriure exemples diferents sobre les emocions. Ha de dir un exemple de quan ell/a s'ha sentit trist, content, enfadat, aburrit, sorprès, por, culpa, vergonya, dubte i arrepentiment.
- Inventar-se un conte: S'inventa un conte relacionat amb un cementiri, fantasmes, zombies i morts.
- Activitat: Com sóc jo? Com m'agradaria ser? Coses que faig bé. Coses que tinc que millorar.   
SESSIÓ 3: 
| 
OBJECTIUS | 
CONTINGUTS | 
| Entrevista amb pares | 
Activitats: 
- Entrevista amb pares per parlar d'aspectes relacionats amb el subjecte i donar orientacions de cara a realitzar a casa amb el seu fill.
Es parla de:
- Respectar els límits
- Respectar eel tron d'espera
- Millorar les habilitats socials del nen.
- Disminuir la impulsivitat i augmentar la capacitat d'espera.
- Augmentar els reforçaments en positiu a casa.
- Establir relacions afectives amb el nen.
- Aprendre a escolar-lo i aprendre a que escolti.
- Treballar l'atenció.
- Aprendre a demanar permís per fer les coses.
- Empatía per part dels pares al fill i del fill cap als pares.
Es parla de:
- Respectar els límits
- Respectar eel tron d'espera
- Millorar les habilitats socials del nen.
- Disminuir la impulsivitat i augmentar la capacitat d'espera.
- Augmentar els reforçaments en positiu a casa.
- Establir relacions afectives amb el nen.
- Aprendre a escolar-lo i aprendre a que escolti.
- Treballar l'atenció.
- Aprendre a demanar permís per fer les coses.
- Empatía per part dels pares al fill i del fill cap als pares.
 
No hay comentarios:
Publicar un comentario